Dizi Bilgileri
Reklamı Geç 5 saniye kaldı...
Scooby-Doo Dizileri Yılı Imdb Puanı Site Puanı
Scooby Doo Where Are You
Scooby Doo Nerdesin
1969 7,8 9,4
The 13 Ghosts of Scooby-Doo
Scooby Doo'nun 13 Hayaleti
1986 7,4 10
What's New Scooby-Doo?
2002 7,3 10
Scooby-Doo! Mystery Incorporated
Scooby-Doo! Gizem Avcıları
2010 8,0 10
Scooby-Doo and Guess Who?
Scooby Doo ve Bil Bakalım Kim?
2019 7,2 10
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
  • Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir.
  • Henüz üye olmadıysanız buraya tıklayarak ücretsiz üye olabilir, zaten üyemizseniz buraya tıklayarak hemen giriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.

0
namıkmert

Hocam çok büyük bir Scooby Doo hayranıyım ve ilk defa tüm bölümleri bulunduran bir site görüyorum. Bu sitedeki bölümleri bir şekilde indiirebilir yada drive'ıma atabilir miyim yapılabiliyorsa nasıl oluyor?Adminin Cevabı: https://youtu.be/gH-HVA0V-J8

0
namıkmert

@namıkmert, Teşekkürler hocam adamsınız

0
Kadirmert

Okullar artık tatile girdi ve keşke bu serinin. Diğer bölümleri de eklense biliyorum baya zahmetli bir iş ama hani tatilken diğer bölümleri de izlemek istiyorum yani baska sitede diğer bölümlerini izliyorum ama yabancı bir dilde izliyorum bişey anlamıyorum bu yüzden artık Türkçesini duymak istiyorum bu siteden

0
meliodas

Ne zaman scrappy doo eklenecek ben bitane sitede buldum ama tam değil 3 tane galiba 20 dk lik diğerleri 6 dk lik onlarda tam bulamamış tvem mi öyle bir kanaldan tv kaydı yapılmış

1
Dominik89

@meliodas, merhaba sırası gelince eklenecek kardeşim bizde bölümler tam önümüzdeki 3 seriyi şimdiden söyleyeyim ileride eklenecek bu 3 seri 1.The Scooby Doo Show 2.Scooby Doo Guess Who 2.Sezon 3.Scrappy doo serisi Merakını umarım gidermişimdir ne zaman ekleneceği konusu admin dostumun bileceği iş saygılarımla

0
Umout

@Dominik89, Dostum The New Scooby Doo Movies serisindeki eksik bölümler ne durumda bilgi verebilir misin

0
Dominik89

@Umout, merhaba şöyle 1.sezondan 9.bölüm 2.sezondan da 10 bölüm eksik şu an bölüm detaylarını bilmiyorum varsa sende yardımcı olabilirsin :)

0
Umout

@Dominik89, Öncelikle yanıtın için teşekkür ederim,bölümlere gelecek olursak üzgünüm o seriye dair elimde bölüm yok

0
Umout

@Dominik89, aşağıda bir arkadaş yazmış Shaggy&Scooby-Doo İpucu Peşinde serisi,o seri ile ilgili çalışmanız var mı?

0
Kadirmert

Scooby doonun yayınlandığı bir kanal varmı varsa biri yazsinAdminin Cevabı: Cartoon Network, Boomerang

0
Kadirmert

The Scooby doo şhow diğer bölümleri ne zaman yayinlanacak okullar tatil iken izlemek istiyorum

0
meliodas

Admin yeni yorumlara baktım scooby doo show 2 sezonunu ekleyecekmişsiniz bide bitane da var scooby doo where are you dan sonra çıkan scooby doo new movies diye bide scooby doo and scrappy doo show eklencekmi biliyom burası scooby doo sitesi değil sadece merak ediyom bu boş günlerde evlere kazandığımız zamanlarda bisey izlemek zamanın geçmesine yardımcı oluyo siz bu şeyleri nerden buluyonuz ben internette er yere baktım bulamadım

3
Dominik89

@meliodas, Kardeşim merhaba öncelikle scooby doo hayranı değil seveniyim bu sitedeki neredeyse tüm scooby doo seslerini buldum bölüm sıralamasını yapıp asıl işi yapan admin dostuma gönderdim :) evet scooby serileri internette tam kaybolacak iken yeniden canlandırdık beğenmene izlemene sevindim.The New Scooby Doo Movies serisine gelince evet where are youdan sonra gelen seri (1972-1973) ve Türkiye de nadir bulunan seri çünkü fazla yayınlanmadı ve şuan tek eksik seride o bende 10 bölüm var (Türkçe olarak) geri kalan 14 bölüm umarım buluruz iyi seyirler saygılarımla.

0
meliodas

@Dominik89, bende fan değilim internetten küçük kesitlerini görmüştüm iç bir serisini izlemedim sadece animasyon lardan arasında 1 2 tane izledim scooby doo where are you izleyince bittikten sonra açlık oluştu internettende bulamadım boomerang youtube kanalında scooby doo ve kuzeni gri köpek vardı sahte scoob diye internetten bulamadım siz de varmış yakında eklersizin eklenir sizin gibi böyle uğraşarak bulan kişilere helal olsun ta 1969 da yayınlanan animasyon ların türkçesini bulup ekliyonuz Adminin Cevabı: tv'de yayınlacak olursa haber verin kaydedeyim

0
Dominik89

@meliodas, o dediğin bölüm The Scooby Doo Show serisinde var o bölümü de tahmin ediyorum youtube da aradığında ilk çıkan videolardan bir tanesiydi o seri full admin dostum yakında ekler iş the new scooby doo movies serisi çünkü çook zor bulunan seri ben bile 10 bölümünü bulabildim artık çıkarsa ileride admin dostuma söylerim o hallediyor

0
Emr22

@Dominik89, birşey soracağım acaba Scooby doo movies 16-8 bölümlük 2 sezon sizde 10 varmış ya o 10 u önceden atabilirsiniz siteye

0
Scooby doo

@Dominik89, eğer siteye şu scooby doo sezonlarıda eklersen seri biter( Scooby doo ve scrappy doo, scooby doo ve scrappy doo short, scooby doo ve scrappy doo show, scrappy ve ıyabadabu doo, scooby doo laffy a lympcis, scooby doo show, new scooby doo movies, a pup named scooby doo ve shaggy ve scooby doo ipucu peşinde dizilerini ekledikten sonra tüm scooby doo dizileri bitiyor :-) hepsini bitiricem. @Dominik89, o bölümler epsi türkçeye çevrilmismi yani türkçe yapılmismı scooby doo new movies google play filimlerde var bizim ülkeden kulanılmiyo seri türkçeye çevrildimi @Dominik89, aklıma geldi araştırıken bi sitede vardı amazon boomerang üyelik satın alın diyodu 1 afta bedeva

0
Kadirmert

@Dominik89, peki 10 tane bölümünü yukleseniz diğer 14 bölümü ise bulunca yukleseniz olmaz mı tabiki burası sadece Scooby doo ekleyen bir site değil ama fikir vermek istedim sadece

0
Dominik89

@Kadirmert, merhaba olurmu kardeşim bir şey tam ise eklenir yarım eklendiği nerede görülmüş biliyorum çok seviyorsunuz serileri bende bunları bir araya getirirken az uğraşmadım tek tek bölümleri bulup düzgün sıraya sokmak kolay değil artı The New Scooby Doo Movies serisinden hiç umudum yok çünkü elimdeki 10 bölüm dışında kalan 14 bölümü bulmam imkansız tabii bir mucize çıkmaz ise her neyse merak etme hepsi gelecek hatta önümüzdeki günlerde gelmesi muhtemel 3 seriyi belirtmiştim takipte kalın hoşçakalın :)

0
Kadirmert

@Dominik89, tmm teşekkürler

0
01ilyas01

Bu dublajlar çizgi film kanallarında olan(cartonnetwork, planet çocuk falan) orjinal dublaj seslendirmeleri mi?Adminin Cevabı: muhtemelen

0
Umout

Yeni serileri sabırsızlıkla bekliyoruz :)

0
Kadirmert

3. Sezon diğer bölümlerinde eklermisiniz Adminin Cevabı: eklenecek ama ne zaman müsait olursam, burası sadece scooby-doo ekleyen bir site değil ve sadece ona zaman ayıramam şuan da, çünkü senkron işi baya zahmetli olabiliyor.

0
Kadirmert

Tmm teşekkür ederim

0
Kadirmert

The Scooby doo şhow bölümlerinde eklermisiniz nolurr Türkçe olsun hadi yükleyeceksin diyelim ne zaman yüklersin admin kardeşim bu arada bugün üye oldum Adminin Cevabı: aşağıdaki yorumlarda gereken cevabı verdiğime inanıyorum

0
Kadirmert

Yazin mi yüklersin yani ibrhm e yazmışın şunlar var diye baktım en başta the Scooby doo şhow vardı onu yuklermisin işte Adminin Cevabı: inşallah bir tarih vermek zor. o bir dilek sadece.

0
beko06

hocam scooby doo show un yeni sezonlarını ne zaman yüklersiniz

0
Dominik89

@beko06, Hocam admin dostuma sesleri yolladım büyük uğraşlar sonucu eksik gedik ne varsa tamamladık doğru sıraya dizdim artık söz onda boş olduğu zaman yayınlar aslında şu anda evlere çekildik bir seri iyi olur şu sıralar ama söz onda o nederse o :)

0
ibrhm

@Dominik89, aynen kardeşim seri ler gelsede izlesek. ama dediğin gibi söz onda ama bu siteden başka hiç bir yerde böyle seriler yüklü değil .adminin kıymetini bilmek gerek:)

0
ibrhm

Admin kardeşim THE NEW SCOOBY DOO serisi elinde varmı acaba.Eğer varsa en kısa zamanda görmek dileğiyle ??.Emeklerin için çok çok teşekkür ederim.Adminin Cevabı: şunlar var https://ibb.co/yN6X35Y

0
ibrhm

@ibrhm, boş bir vaktin de yüklersen çok sevinirim .teşekkür ederim . Adminin Cevabı: yazın olursa bakacağız artık

0
Dominik89

@ibrhm, kardeşim the new scooby doo movies den bahsediyorsan 1972-1973 nadir bulunan seri oda var ama eksik 14 bölüm eksik 10 bölüm var bir şekilde tamamlayıp onuda listeye ekleriz

0
ibrhm

@ibrhm, ya senden ricam en kısa zamanda yüklemeye çalışsan olurmu.yeğenim ondan başka çizgi film izlemiyor.teşekkür ederim yinede sağolasın

0
ibrhm

@Dominik89, eyvallah kardeşim. sağolasın

0
Satranç

Scooby doo nun en iyi 2.serisi benim için

0
erolaydin

3. Sezon farklı bir seriye ait, sanırım bu dizinin 3. sezonu. http://epguides.com/ScoobyDooDynomuttHour/ Zira Neredesin sadece 2 sezondan oluşuyor. http://epguides.com/ScoobyDooWhereAreYou/Adminin Cevabı: evet 2 aşağıda yazmıştım

0
ibrhm

admin elinize sağlık tüm bölümleri yüklediğiniz için teşekkürler. SCOOBY DOO VE SCPAPPY DOO adlı bölümler vardı .onları da yükleye bilirmisiniz. teşekkür ederim

0
jack_85

admin elinize sağlık bu efsane serileri bizlerle buluşturduğunuz için yakın zamanda the new scooby doo movie the scooby doo show gibi serileride türkçe olarak görmemiz mümkünmüdür acaba Adminin Cevabı: bu seride 3.sezon the scooby doo show

0
Onurtwd

Seçeneğe Ok.Ru Seçeneğini eklermisiniz ÇOK ÖNEMLİAdminin Cevabı: mümkün olan tüm alternatifler eklendi zaten eklenmiyorsa mümkün olmadığı içindir.

0
reis

https://tv.vodafone.com.tr/detaylar/scooby-doo-gizem-avcilari/410dbb37-f87e-4c4e-acc5-682f2562bf3c ham sesler biliyorum senkron yapıyosun ama bunlar muhtemelen web-dl sürümlere tam uyumludur ekstra işlem yapmazsın :)

0
Rüzgar25

harika teşekkürler admin

0
Victor_Nikiforov

Çıkt teşekkürler

0
trbzn

Dominik89 ve admin çoook teşekkürler ellerinize sağlık.Sizden tek ricam diğer video seçekleride olursa çok iyi olur.Tekrardan çok teşekkürler....

0
kysr

Üstat çok ama çok sevindim scooby doonun 50.yılında süper hediye oldu.Fakat diğer video seçenekleride olursa çok iyi olur.Birinde ek sayfalar çıkıyor ve 25-30 sn reklam çıkıyor diğeride ağır ilerliyor admin...

2
kdrr

Emeğiniz için teşekkür ederiz

0
Hakan21

Efsane olan admin hiç görmediğimiz filimleri görüyoruz tskler admin tüm arkadaşlarıma tavsiye ettim webteizle.vip

4
Dominik89

Evet Arkadaşlar Efsanene Dizi Karşınızda Bluray Haliyle Sizlerle Admin Dostuma çok teşekkürler İyi Seyirler Hepinize:)

0
alperen11

@Dominik89, hayırlı olsun kardeşim darısı diğer scooby doo dizilerine :)

0
Victor_Nikiforov

Oha efsane bu

RASTGELE FiLM İZLE Kendimi Şanslı Hissediyorum

"Siteyi çok beğendim destek olmak istiyorum ama nasıl bilmiyorum" diyorsanız çok basit...

  • İzlediğiniz filmlere filmi izleyecek olanlara yardımcı olacak bir kaç cümlelik yorum yapabilir (Daha önce izlediğiniz filmlerde dahil olmak üzere)
  • Sitemizi tüm arkadaşlarınıza önerebilir
  • Çeşitli platformlarda site adresimizi paylaşabilirisiz.
  • Not: En önemlisi 1.Madde

Scooby Doo Nerdesin 1080p Türkçe Dublaj izle

Scooby-Doo Dizileri 1 izle