Güncel adresimiz webteizle.vip olmuştur bilginize.

(2002)

Harry Potter ve Sırlar Odası

Reklamı Geç 5 saniye kaldı...
Harry Potter Yılı Imdb Puanı Site Puanı
1
Harry Potter ve Felsefe Taşı
2001 7,6 8,6
2
Harry Potter ve Sırlar Odası
2002 7,4 8,7
3
Harry Potter ve Azkaban Tutsağı
2004 7,9 9,0
4
Harry Potter ve Ateş Kadehi
2005 7,7 8,8
5
Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı
2007 7,5 8,6
6
Harry Potter ve Melez Prens
2009 7,6 8,7
7
Harry Potter ve Ölüm Yadigarları: Bölüm 1
2010 7,7 8,7
8
Harry Potter ve Ölüm Yadigarları: Bölüm 2
2011 8,1 9,1
9
2022 8,1 7,7
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
  • Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir.
  • Henüz üye olmadıysanız buraya tıklayarak ücretsiz üye olabilir, zaten üyemizseniz buraya tıklayarak hemen giriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.

avatar
0

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.
Admin tarafından spoilera alındı.

avatar
0

Türkçe dublaj işkence gibi :D

avatar
1

@Yunus25, onu dedin de Tayfun Yılmaz'ın "sıçılmış kişi" yorumu geldi aklıma ya :D :D

avatar
-1

dobby karakterinden nefret ettim bu filmle ve onu asla affetmedim,

karakteri daha az uyuz tanıtsalarmış belki ısınabilirdim. Serinin en kötü filmi olduğu gibi de bir gerçek var, ilk filmin kopyası neredeyse ilerleyiş olarak.

avatar
0

Harry Pother 2 filminde

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.

avatar
2

Seriyi izlerken sanki gizlice yeni sahneler ekliyorlar. Her izlediğimde gözüme yeni yeni ayrıntılar takılıyor. Sanırım bu da Harry Potter farkı...

avatar
0

Silinmiş yaaa

avatar
0

ya admin diyer harry potter serilerindede öyle internet hızım 42 mb lütfen bi çare

avatar
0

admin film açıldıkta 10 dakika sonra kapanıyo neden acaba

avatar
0

GERÇEKTEN ALTYAZILI VE HD İDİ. (ALTYAZILI HARRY POTTER BULMAK ZORLASTI ARTIK.)

avatar
1

Siz mükemmelsiniz ben Harry Potter hayranıyım ve hiç bi sitede bu filmlerin hakkını bu derecede vermiyorlar ama ufak bir tavsiyem olucak gilm başında çıkan adresinizi ve önerilerinizi daha kısa tutabilirsiniz ama olmasada olur harikasınız teşekkürler

avatar
0

Filmi bu sitede en az 14 defa izledim lakin filmin kaldırılmış olduğunu görünce çok üzüldüm, çünkü altyazılı ve bu kadar kaliteli bir görüntü hiç bir yerde bulunmuyor, yeniden yükleyeceğinizi umuyoruz, sevgilerimi ve saygılarımı sunup, şimdiden teşekkür ediyorum.

avatar
0

ya hu bu 720 p biraz donduruyoya ama 360p de idare ediyoz

avatar
1

bence film çok güzel serinin her filmini en az 3 defa izledim ama bu biraz daha tuhaf ayrıntılara bakmak için tekrar izliyorum bence filmde kötü birşey yok diyenlerde film anlayışı yok bildiğim en güzel seri filminde 1. sırada en iyilerinden biri bu

avatar
1

Bu filmide çok güzel böyle bir film sitesini uzun zamandır arıyordum çok iyi

avatar
0

Site Çok Güzel Ama Seste Problem Warr Birazz

avatar
0

idm ile neden indirilmiyor

avatar
0

Teşekkür ederim webteizle. Sayenizde şu filmi 720p olarak izleyebildim.

avatar
1

Admin sen harikasın ya :D seriye 25.kez başladım yinede heyecanla izliyorum *_*

avatar
1

Gerçekten süper bir internet sitessi gayet iyi izleniyor.Emeğinize sağlık :)

avatar
0

film iyi güzel de sorun var 360p ve 720p açılmıyor oysaki 480p hemen açılıp doluyor düzeltilsin lütfen :) video bozuk ayrıca fare ile düzeltilmiyor

avatar
1

Sitenizi çok seviyorum ve sayısız teşekkür ediyorum emeğinize sağlık başarılar...

avatar
1

Efsane bi seri. teşekkürler webteizle

avatar
1

gerçekten harika..

avatar
1

Beğenmeyen izlemesin.Mükemmel bütün seriler 1den basladım sabaha kadar hepsini izlicem su anda sırlar odasını bitirdim. iyi ki varsın wepteizle :)))

avatar
1

admin eline koluna sağlık filmde hiçbir proplem yok bu mazaret üretenlerde başka siteden izleyin ..

avatar
0

film çoookk güzeğğ

avatar
1

Bu filmi eklediğiniz için hemde bu kalitede ne kadar teşeşkkür etsem az, elinize sağlık.

avatar
0

ya ben sizden artık sadece ´´SIRLAR ODASI´´ filmini altyazılı bulmak istiyorum diğerlerini bi siteden bulduk (sitenin adını söylemek istemiyorum) ama adam sırlar odası´nı vermiyor lütfen ama lütfen sadece ama sadece sırlar odasını altyazılı koyarsanız minnettar olucağım webteizle şimdiden teşekkür ederim :)

avatar
1

gerçekten hayatımda daha önce bu kadar mükemmel bir film izlememiştim müthiş neredeyse 20 kere falan izledim seriyi ama tekrar başladım :D

avatar
0

sevgili admin,türkçe dublaj diğer Harry Potter serisi videolar silinmiş(sırlar odası hariç)...

avatar
0

sevgili admin;belki yeri değil ama,acı-tatlı hayat,son samuray ve de kelebek etkisi 1 gibi kült filmlerin de altyazılı eklenmesini rica etsek?şu harika arşive onlar da yakışır d,ye düşünüyorum..saygılar

avatar
0

vk filmleri başka türlü izlememiz için başka önerilerde koysana ben vk izlemeyi sevmiyorum hem ilerletmesi de zor oluyor bazen

avatar
0

70 Buraya :D

avatar
0

Sayın webteizle yönetimi;720 p de izliyorum sürekli donuyor yüklenmeside uzun oluyor,480 p yaptım yine aynısı oluyor yardım eder misiniz ?Adminin Cevabı: Filmi idm ile indirin ve sonra izleyin lutfen

avatar
1

kaliteli iş yapıyorsunuz. sitenize bağış falan yapılıyorsa gerçekten cüzi bir miktarda olsa bağış yapmak istiyorum

avatar
1

seriyi kaçıncı kez bitirdiğim belli değil,yine başladım :)

avatar
1

mütiş

avatar
0

Flimleri Çok güzel Upload etmissiniz.Ellerinize Saglık Hep Bu Siteden Girip İzliyorum Flimleri VE FANATİK HARRY POTER HAYRANIYIM ÇOK TEŞŞEKÜR EDERİM.

avatar
0

Çubuk çok geç yükleniyo

avatar
0

film silinmiş lütfen tekrar linkii yenilermisiniz

avatar
0

adminim harika siteniz var boxset yapıyorum fakat bu açılmıyor public access falan diyor napcam

avatar
0

bizim sümüklü cıny ye bak sen :D

avatar
0

ADMİNİM HARRY POTTER SIRLAR ODASI FİLMİNİN 720 P Sİ Nİ BULAMIYORUM . AÇILMIYOR YARDIMCI OLSANIZ SEVİNİRİM TŞKLERAdminin Cevabı: Düzeltilecek

avatar
0

Film umumi videodan goturulub . xais edirem bunu duzeltin

avatar
0

link ölmüş mü yoksa bende mi problem var

avatar
0

Seste problem var. Mesela filmin sonunda Dumbledore alkışlamadan önce ses geliyor, ardından o alkışlamaya başlıyor. Umarım düzeltirsiniz. :)

avatar
1

bu site müthiş. facete bile paylaştım. ayrıca aynı seriden yabancı filmlerin Türkçe dublajlı ve Türkçe altyazılı ve yüksek çözünürlüklü olması muhteşem. Forever Webteizle.com

avatar
-1

harry potterin en kötü filmi

avatar
1

her akşam bu sitedeyim gerçekten harika bi site sahibine teşekkür ederim üyeliği paralı olsun yine üye olurum film kalitesi türkiyede tek....

avatar
1

bu siteyi kim kurmuşssa hellal olsun ilk defa böyle dolu dolu bi site ve nerdeyse bütün videolar çalışıyo bütün arkelerime öneririyorum ellerinize sağlık

avatar
0

video beyaz çubuk çok yavaş doluyor neden acaba 2 saat bekledim dolması için

Editörün Cevabı: internet hizinizla ve filmin bulundugu serverin hiziyla alakalidir konu

avatar
1

hem tüm filmler var hemde hepsi full hd daha ne olsun teşekkürler webteizle.com

avatar
0

video sanırım yasaklanmış nerden izleyebilirim acabaAdminin Cevabı: yasaklanmış uyarısının hemen uzerındekı yazıya tıklayın

avatar
0

ELİNE SAGLİK ÇOK GÜZEL BİR PAYLAŞİM HARRY POTTER ÇOK İŞE LAZİMDİ VE ÇOK İYİ OLDU İNGİLİZCE OLUŞU RAP RAP RAP RAP :) HAK ETTİNİZ BUNU

avatar
0

tam ekran olmuyor neden?Adminin Cevabı: sorun sizde sanırım

avatar
0

Admin ses ve görüntü aynı anda ilerlemiyor onu ne yapabiliriz ?Adminin Cevabı: başlayınca biraz ileri alın..playerdan kaynaklı yapıyor bazen

avatar
0

Video hatalı.Adminin Cevabı: Düzeltildi. İyi Seyirler.

avatar
0

admin bi bakarmısın kardeş su filmlere harry potter sırlar odası ve zümhürüdü anka yoldaşlıgını intiriyorum bi kac partta sorun oluyor bu 2 filmi gozden geceririmisiniz tum partlarını sevinirim...

Editörün Cevabı: bazen download yaparken videolarin bulundugu serverlardaki asiri yuklenmelerden dolayi sorunlar yasanmaktadir. yapmaniz gereken cikip tekrar denemenizdir,, eger hala sorun yasiyorsaniz o zaman part no su ile bize yazarsaniz bizde kontrol edebiliriz

avatar
0

öncelikle teşekkür etmek istiyorum filmler için ama filmleri izlemekte zorlanıyorum çünkü ses çok kötü

Editörün Cevabı: hangi filmlerde ses kotu ,isim verebilirmisiniz ?

avatar
-1

FİLM İĞRENÇ İZLEMEYİN

avatar
0

@leo voldemort (Ziyaretçi), QW:eq:We voldemort triggerlanmış xd

Harry Potter ve Sırlar Odası 1080p Türkçe Dublaj izle

Harry Potter 2 izle