Film Bilgileri
Reklamı Geç 7 saniye kaldı...
X-Men Yılı Imdb Puanı Site Puanı
X-Men
2000 7,4 8,1
X2
X-Men 2
2003 7,5 8,2
X-Men: The Last Stand
X-Men: Son Direniş
2006 6,7 7,7
X-Men Origins: Wolverine
X-Men Başlangıç: Wolverine
2009 6,6 7,7
X-Men: First Class
X-Men: Birinci Sınıf
2011 7,7 8,6
The Wolverine
2013 6,7 7,9
X-Men: Days of Future Past
X-Men: Geçmiş Günler Gelecek
2014 8,0 8,4
X-Men: Apocalypse
X-Men: Kıyamet
2016 7,0 7,7
Logan
2017 8,1 8,2
Dark Phoenix
2019 6,0 5,2
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
  • Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir.
  • Henüz üye olmadıysanız buraya tıklayarak ücretsiz üye olabilir, zaten üyemizseniz buraya tıklayarak hemen giriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.

0
Kamil

Bu sene sinemasına gittiğim filmlerden bir tanesi. Yanii izlenilir ama olmasa da olurmuş denilebilecek bir film olmuş. Logan'dan sonra çok sönük kaldı. Şuana kadar X-Men serisinin en vasat filmi buydu. Ama siz yinede izleyin.

0
hakan53

Filmi indirmek istiyorum fakat indiremiyorum yardım lütfenAdminin Cevabı: https://youtu.be/gH-HVA0V-J8

0
GRİADAM

X-MEN'i arka sokaklara çeviren yapımcı ve senaristlere... Phoenix ıslah etsin.

0
Eylollrotto

X-Men serisinin en kötüde ilk ikiye girer. Dark Phoenix gücünü çok iyi gösterememişler. O güzel oyuncu kadrosu var bi de.

0
nefsani

cgi olarak fena olmasa da, phoenixin yaratabileceği yıkımı bi bina ve bi tren ile sınırlandırmaları bence pek iyi olmamış. bunu söylüyorum çünkü filmin aksiyonun yüksek olduğu yerler dışında elle tutulur bir tarafı yok malesef. imdbden 4 5 puan alan tırt romantik filmler tadında "yapabilirsin başarabilirsin" replikleri, oyuncularında metni garipsediklerinden midir nedir karaktere tam girememeleri, olmamış yani. filmin sonunda bende bu son çıkan fantastic foura benzer bi tad bıraktı. Emeği kötülemeyi sevmiyorum o yüzden fanboyluk yapıp 2 3te verecek değilim, sonuçta bir noktaya kadar gerek oyunculuk(Fassbender başta olmak üzere) gerekse cgi tarafında bir şeyler ortaya konmuş. ha güzel bi devam filmi olmuş mu hayır ama sonuçta bir devam filmi ve disney-fox anlaşmasıyla da seriyi noktalamış oldular. Hem seriyi tamamlamak isteyen hem de süper kahraman filmlerini sevenler çok bir beklentiye girmeden izleyebilir. 5/10

0
Aydin

Bu amerikalilar her seyin sonunu uzaylilara baglamak zorundami acaba? Nerde o eski X-Man filmleri. Burada filmi kotuleyerek hic kimsenin gozunden salmak istemiyorum filmi. Izleyin ve kendiniz karar verin.Tesekkurler admin.

1
Howard The Duck

Sinemadan sonra hadi birde burada gömeyim. Film çok ama çok kötü. Disney Fox'u satın aldığı için bu ekiple izlediğimiz son X-Men filmi. Maalesef yapılacak en kötü veda olmuş. Phoenix force tek bir filmde işlenip atılabilecek bir konu değil. Bu boku Last Stand'de de denediler. Zaten o da en kötü 2. X-Men filmi. Ya nereden gömmeye başlasam bilemiyorum. Filmin doğru düzgün bir villianı olmamasından mı başlasam. Evet, hadi oradan başlıyalım. Şimdi filmin ana kötüsü Jean değil. Jessica Chastain ablamızın oynadığı-ki muhteşem oyuncudur-uzaylının bulunduğu ırk. Yani çakma skrullar. Sanırsam Disney'den dolayı skrull yapamayacakları için başka bir isim uydurmuşlar ama o kadar içi boş ve klişe villainlar ki inanın hiç hatırlamıyorum bile. Zaten Jessica Chastain niye o rolü kabul etti anlamış değilim. O kadar önemsiz ve öylesine yazılmış bir karakter ki bizim üst komşu oynasa da olurdu. Pek bir oyunculuk gerektirmiyor. Büyük ihtimalle bizim gördüğümüz film ilk çekilmeye başladığındaki haliyle aynı değil. Disney Fox'u satın aldı ve film bir anda bu ekip ile çekilen son filme dönüştü. O yüzden senaryoyu değiştirdiler. Belki sonraki filmler ile evren çok iyi bir hal alabilirdi ama dediğim gibi Phoenix tek filmde işlenecek bir konu değil o yüzden bunun olacağını da hiç sanmıyorum. Zaten o kadar X-Men hikayesinden inatla phoenix yapmaya odaklanmalarını da anlamış değilim. Ekipte acaba kim Sophie Turner'ın böyle bir rolün altından kalabileceğini düşündü merak ediyorum. Filmde elinden geleni yapmış. Gene çok itici duruyor ama zaten çok da bir firsat verilmemiş. Jean ordan oraya sallanan bir karakter durumunda. Yani film boyunca ne yapacağına karar veremiyor falan. Açıkçası bu da çok umrumda olmadı. Acaba içinizde nayııır nolamaz acaba Jean arkadaşlarını sırtını çevirip kötü biri mi oluyor diye izleyeniniz var mı? Pek bir villianlık bir olayı da yok. Yaptığı en kötü şey burada küçük bir spoiler:

spoiler Spoiler içeren yorumu filmi izlemeden önce okumamanızı öneririz.
Acaba bu sahne de ağlayan var mı? Bence herkes sahne olduktan iki saniye sonra kendi içinde peki tamam diye geçiştirdi. Bu olayın da pek bir etkisi yok. Filmin belli bir villianı yok. Diğer oyuncular içinde tek Michael Fassbender'e şans verilmiş. Abim de döktürmüş baya. Filmin bariz tek iyi yanı Michael Fassbender. Bu adamı Magneto olarak özliyeceğim. Ne kadar inişli çıkışlı bir Magneto'yu oynasa da müthiş işler başarırdı bu adam. Filmin en iyi sahneleri kendisine ait. James McAvoy, Nicholas Hoult. Evan Peters. Bunları nasıl harcadılar ya. Neyse konumuza dönelim. Repliker de pek iç açıcı değil. Çoğu klişe şeyler zaten konu bu halde olunca ne kadar iyi olması beklenir bilemiyorum. Ben filmin başlarında X-Woman olmalı kısmında koptum zaten. Hah eğlence başlıyor diye izlemeye devam ettim ama o kadar da kötü olmadı. Başka değinebileceğim eksiler. Quicksilver 5 dakika falan gözüküyor. Sonra filmin sonunda görüyoruz. Diğer filmden beri beklediğim bir olay var:
spoiler Spoiler içeren yorumu filmi izlemeden önce okumamanızı öneririz.
Pek spoiler sayılmaz ama yine de alayım dedim. Filmin tek iyi olayı Magneto. Filmin sonunda Charles ile olan sahnesi de baya hoştu. Başka iyi olay düşünüyorum. CGI fena değildi ama ben filmi izliyeli biraz oldu o yüzden pek emin değilim. First Class'la umut içinde başlayıp X-Men Days of Future Past'la yükselip Apocalypse ile gerileyip Dark Phoenix ile çöktü bu seri. Bazen keşke X-Men Days of Future Past bu ekibin son filmi olsaydı diyorum. O film eski ekibin son filmiydi ama ikisine de güzel bir şekilde veda ederdik bence. O zamanlar Fox yok olmuyordu tabii. Disney yavaş yavaş tüm piyasayı ele geçiriyor zaten. Her şey tek bir elin altına giriyor. İlerde hepsi aynı diziden çıkma filmlermiş gibi hissetiren aman çocuklar korkmasın diye içinde nerdeyse şiddet bulundurmayan işler izleyeceğiz diye korkuyorum. Düşünsenize her tarafta aile filmleri. Fikri bile korkunç amk. Film tüm karakterler oturup 2 saat boyunca kahve içse daha eğlenceli ve iyi bir veda olurdu. Şu haliyle Yapılabilecek en kötü vedalardan biri.

1
Ogeday

@Howard The Duck, CGI fena değildi demişsin. Stormeun sahneleri 80'lerdeki bilim kurgu filmlerinden daha kötüyü. özellikle 1.28.20 - 1.28.44 arası ayıptır. Senaryo ayık kafayla yazılmamış belli ki, 1.11.52'de Beast'e durduk yere bir haller oluyor kendi kendine mevzu başlatıyor. Replikler gerçekten rezillik ''Duyguların seni güçsüzleştiriyor yok efendim güçlendiriyor'' muhabbeti utanılacak kadar kötüydü. Oyunculuklar Michael Fassbender harici kötü. Son olarak filmdeki en mükemmel ayrıtıyı belirtmek isterim, 8.25 powerpuff girls göndermesidir. bkz: https://images.app.goo.gl/xqmjLe7pA5GqoQVc6

0
Catchy

@Howard The Duck, filmi gömen başka birini görünce mest oldum :D merak ettiğim neden genel olarak apocalypse filmi sevilmiyor sanki o kadar kötü değildi

1
RaM5Es

@Howard The Duck, destan yazmışsın resmen :D

1
Catchy

bakalım ne kadar kötüymüş

RASTGELE FiLM İZLE

"Siteyi çok beğendim destek olmak istiyorum ama nasıl bilmiyorum" diyorsanız çok basit...

  • İzlediğiniz filmlere filmi izleyecek olanlara yardımcı olacak bir kaç cümlelik yorum yapabilir (Daha önce izlediğiniz filmlerde dahil olmak üzere)
  • Sitemizi tüm arkadaşlarınıza önerebilir
  • Çeşitli platformlarda site adresimizi paylaşabilirisiz.
  • Not: En önemlisi 1.Madde

Dark Phoenix 1080p Türkçe Dublaj izle

X-Men 10 izle