Film Bilgileri
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
  • Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir.
  • Henüz üye olmadıysanız buraya tıklayarak ücretsiz üye olabilir, zaten üyemizseniz buraya tıklayarak hemen giriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.

0
Ziyaretçi

Film çok güzeldi... Çok ağlamadım, genelde pek ağlamam zaten. Ruh halime göre de değişiyor. Ama film gerçekten güzel. Bir aşkın bu kadar yoğun olması beni oldukça etkiledi. Herkese tavsiye ederim. Ve kesinlikle bu siteyi de çok sevdim. Kesintisiz izledim ve kalitesi de iyiydi. Yorumlara, izlemeyenler spoi yemesin diye konulan butonda harika bir buluş :D Aradığım diğer filmler bu sitede mevcut ise tabii ki buradan izleyeceğim. Emeği geçen herkese teşekkürler.

0
Ziyaretçi

Mükemmel bir filmdi. Aşka inanmayanlar izledikten sonra tekrar düşünsün derim :)

0
yusuf05

izlediğim en etkileyici filmlerden birisi

0
Ziyaretçi

spoiler Spoiler içeren yorumu filmi izlemeden önce okumamanızı öneririz.

0
Ziyaretçi

Site güzel ama siteden siteye yönlendirme Saçmalığı yapamazsınız çok memnun olucam

0
Ziyaretçi

tam bir filmkoligim.1 gunumu sadece film aramaya ama 8-9 saat aramama ragmen hicbir film bulamayib PC-yi kapptigim oldu.Arkadaslarin yorumlarina dayanip bu filmi izledim.6-7 yildir hergun 2-3 film izliyorum ve su ana kadar hic yorum yazmadim.Bu filme gelince,Film hayatinizdan 123 dakikasini calicak.ben bin pisman oldum izlememe.TAM BIR ZAMAN KAYBI.yok diger arkadaslarin yorumlarina dayanip izlemek istiyorsaniz,siz bilirsiniz.Izleyin de gorun nasil berbat film oldugun.mantik yok,dram dusuk.''Sadece Sen''-in turk versionunun fragmani bile bu filme 5 basar

0
Ziyaretçi

çok iyi cidden süper film

0
Ziyaretçi

bu ne saçma bi film. imdb puanı 8 birde. ben bu filme 5 bile vermem. hiç ilgi çekici bi tarafı yok. sıradan şeyler ve bırakın ağlamayı duygulanmadım bile. sorun bende mi acaba diyorum ama sorun filmde

0
Ziyaretçi

Film gerçekten çok iyiydi.. İlk açtığımda yorumlarda herkes ağladıgını yazmıştı.. Ben öyle çok ağlayan biri değilimdir zaten ama son sahnede gerçekten ağladım.. Çook güzel bir filmdi.. Emeği geçen herkese teşekkürler..

0
Ziyaretçi

Allahım inanamıyorum çok güzel bir film. Yani ben normalde çok ağlamam ama bu filmde bildiğin salya sümük oldum Herkesin izlemesi gereken bir fil. teşekkürler webteizle...

0
Ziyaretçi

en sonunda biraz ağladım öyle salya sümük ağlamadım hani herhalde siz fazla acı görmemişsiniz yada ben erken olgunlaşmışım bilemicem ama deli gibi ağlamdım ama birkaç damla düştü diyebiirim kalbim sökülmüşte olabilir bilmiyrem

0
Ziyaretçi

Gene izledim gene ağladım uffff

0
Ziyaretçi

hayatımda izlediğim en güzel filmlerden... durup durup ağladım . ki ben çok ağlayan bir insanda değilimdir.izlemeyenlere acıdığımı söylemeliyim. bence gayet güzel ve insanı içine çeken bir film...

0
Ziyaretçi

Ben bile fazla ağlayan bir insan değilimdir ama bu filmi ne zaman izlesem ortasında başlıyorum ağlamaya. Hayır yani bi film nasıl bu kadar mükemmel olabilir aklım almıyor. Kesinlikle ama kesinlikle dünyadaki en iyi film. Asla ama asla vazgeçmem bu filmden. Rachel McAdams´ın olduğu her film güzel aslında ama bu film çok çok çok başka.

0
Ziyaretçi

aşka inanmıyorum diyen varsa şunu izlesin ondan sonra konuşsun. . İzlediğim en güzel filmlerden biri. Teşekkürler.

0
Ziyaretçi

bence gercekten çok güzel bir film ..... filmi izlerken keşke benimde böyle hayatım olsa diye geçirdim içimden......

0
Ziyaretçi

bu filmi 2006 da kayseride ünüversiteye giderken izlemiştim aradan seneler geçti ama hala bende aynı duyguları uyandırıyor ne acayip
umarım bizim sonumuzda böyle güzel olur

0
Ziyaretçi

eee herşeye ağlayan ben niye duygulanmadmm bile..ağlamayıı unuttum sanırım

0
Ziyaretçi

Film i şimdi izleme şansım oldu ve böyle bir film bir daha göremezsiniz olağan üstü mükemmel bir film .

0
Ziyaretçi

A walk to rememberden sonra romantik filmlere istek yarandi,izlenmeli bir film.saygilar

0
Ziyaretçi

Titanikden sonra en cok sevdigim ilk film. super

0
Ziyaretçi

çekerken en çok zorlandıyımız filimlerdendi çok ağladık be :) olsn emeyi geçen herkese sewgiler.. bünyamin..

0
Ziyaretçi

birazdan filmi izleyeceğiz hatunla. herkes çok ağlamış bakalım bize ne olur. hayırlısı artık :)
Ayrıca, bu siteyi keşfetmek iyi oldu. çok teşekkürler adminler.

0
Ziyaretçi

film gerçekten harikaydı bayıldım çok duygusaldı hele sonunda gözlerimden yaşlar sel gibi aktı aşkın en güzel hallerinden birisiydi mutlaka herkes izlemeli bu filmi....

0
Ziyaretçi

film kesinlikle süperdi. sonunda ağladım.

0
Ziyaretçi

gercekten mukemmel bır flm askın tarıfı bu olsa gerek ınanılmaz bır hıkaye emegı gecenlere tesekkurler ızlemeyenler mutlaka ızlesın tek kelımeyle harıka

0
Ziyaretçi

Ağlamaktan ciğerimi soldurdunuz.Ama filmi çocuklarınızla birlikte izleyecekseniz çocukların bol bol halı desenlerini incelemeye vakti olacaktır :D

0
Ziyaretçi

Bence çok güzel bir filmdi. çok duygulandım gerçekten. eger kaderinde varsa elbet birgün karşına cıkıcak o kişi. bnce izleyin :) <3

0
Ziyaretçi

çok beğendiğim bir film zaten defalarca açıp izliyorum, her seferinde de aynı şekilde duygulandırıyor. tavsiye ederim

0
Ziyaretçi

Ben bu filmi izlerken ağladım izlediğim en güzel filmdi

0
Ziyaretçi

şey internet var ama takılıp takılıp duruyo playe basıyorum en baştan yüklüyo

0
Ziyaretçi

Duygulanmadım bile ama sanırım sorun bende...

0
Ziyaretçi

eski aşklarım aklıma geldi.. acaba hangi doğru kadındı diye...

0
Ziyaretçi

film güzeldi birde jane eyre yi izleyin üzerine aşk filmi tanımam.

0
Ziyaretçi

Sitenin adminlerine ne kadar teşekkür etsem azdır . Ve filme gelicek olursak arkadaşlar Hayatımda izlediğim en harika en süper en manyak ötesi bir aşk filmiydi yav kelimelerle anlatamıyorum o derecede güzel bir film . Yemin ediyorum bu filmde resmen kendimi tanıdım ben tabiri cahisse dışdan asi görünenen bir yapım vardır . Fakat aslında duygusalm biriyimdir bu filmde bunu tekrar yaşadım resmen bildiğin ağladım . Sanki filmi ben yaşadım . Filmden sonra 3-4 dal sigara gitti üst üste ve hersey göz önüme geliyor yüzümde ufak bir tebessüm ve içten bir sesle vay be .." vay bee .. diyim durdum :)) Saadete gelicek olursak İzleyin izlettirin . (:

0
Ziyaretçi

Hayatımda izlediğim en güzel filmlerden birisiydi.İnşallah bir gün ben aşkımda geri döner.
(webteizleye cok teşekkürler)

0
Ziyaretçi

Film harika.Site güzel,farklı ve kullanışlı. İzlediğim tüm filmleri indirip arşiv yapmak istiyorum. Bu filmi de indirdim fakat izlerken videonun üzerinde yazılar çıktı. Videonun hızı vb. özellikleri yazıyor. Sitenizden izlerken böyle değildi indirince oldu. Acaba bunu düzeltmenin bir olu var mı? Yardımcı olursanız sevinirim. Başarılarınızın devamını diliyorum.

0
Ziyaretçi

admin kardeş cennet gibi, not seni seviyorum ve hatırlanacak bir anı filmlerini sitene eklemeni tavsiye ederim bu sitede bulamdım fakat olması gereken filmlerden Adminin Cevabı: Eklenme tarihlerine lütfen dikkat....
http://webteizle.com/YabanciFilm/3323-Cennet-Gibi-Just-Like-Heaven-720p-Turkce-Dublaj-izle.html
http://webteizle.com/YabanciFilm/5094-Pardon-Seni-Seviyorum-720p-Turkce-Dublaj-BoxSet-izle.html
hatırlanacak bir anı yok sadece

0
Ziyaretçi

bu film gelmiş geçmiş en iyi aşk filmi şu ana kadar kaç kere izlediğimi bilmiyorum

0
Ziyaretçi

(ADMIN ELINE SAGLIK DEMEYI UNUTTUM ) ELİNE EMĞİNE SAGLIK

0
Ziyaretçi

(ADMIN ELINE SAGLIK DEMEYI UNUTTUM ) ELİNE EMĞİNE SAGLIK

0
Ziyaretçi

titanıkten sonra izledıgım en ıyı ask fılmlerının arasında yerını aldı..izleyın ve izledıkten sonra farklı duygular içinde bıraktıgını anlatan bır fılm oldugunu anlarsınız!

0
Ziyaretçi

bide vivah hintfilminde böyle olmuştum... bu iki film dehşet güzel...

0
Ziyaretçi

Filmde neden ses yok onu anlayamıyorm...Adminin Cevabı: nasıl ses yok :S sorun sizde olmasın

0
Ziyaretçi

film bitti bn hala önümde nutella elimde peçete arkamda su göümde yaşlar salya sümük ağlıorm...Kendime inanmıorm daha önce hiç bu kadar romsntik bi film izlememiştim.Bu tarz filmleri çok sewiorm tavsiyem var bide yeşil yol filmini izleyin o da çok anlamlı bi film bunun kadar olmasa da ... Bende hiç kesilmedi admin site çok güzel olmuş ellerine sağlık... Hala ağlıorm yaa ...

0
Ziyaretçi

şuan tamamen ağlıyorum inanamıyorum kendime çok güzel bi filmdi ya tebrikler

0
Ziyaretçi

İyi günler;öncelikle bu sitede güzel filmler için emeği gecenlere teşekkür ederim.Sizden ricam dns ayarını yapıp video açıldığı halde yarıda kesilmesi filmi bekleyip izleyememe neden oluyor.Film bu açıdan kontrol edilmesini rica ediyorumAdminin Cevabı: Yarıda kesilme olayı hiç başıma gelmediği için bir şey diyemiyeceğim... Ben playe tıkladığımda sonuna kadar hiç kesildemeden izleyebiliyorum eğer siz yüklenmesini bekliyorsanız o yüzden olabilir bilemiyecem tam nedenini eğer yarıda kesiliyorsa yenileyin ve ileri sarın devam edin

0
Ziyaretçi

İzlerken ağladım resmen :( çok güzeldi..kesinlikle izlemelisiniz..

0
Ziyaretçi

hayatımız bize verilen bir armağan olduğunu ve yaşadığımız her anın hırslarımızdan çok sadece sevgiyle her anını yaşamamız gerektiğini bilmemiz gereken bir ömür olduğunu anlatan çok anlamlı bir filim...hayat yaşamaya değer hep buna inım ve yaşadığım hayatı hep sevdim inadına tebessüm ettim hergüne çünkü ...hayat eşittir sevgidir ..... gerisi hikayedir..saygılarımla

0
Ziyaretçi

dikkatimi bu filmi izledikden sonra spiderman filminin google reklamlarının hiçbirinde 720p izle hd izle gibi bulunmadığı dikkatimi çekti.site yönetiminin doğruluğundan şaşmaması ve kalitesinden ödün vermemesi dileğimle başarılarınızın devamını diliyorum.kendimede yeni film siteme hoşgeldin diyorum :) teşşekürler webteizle.

0
Ziyaretçi

şu ana kadar izlediğim en romantik filmdi ağlayıp durdum harikaydı nasıl bunca zaman izlememişim anlamadım doğrusu

0
Ziyaretçi

gelmiş geçmiş en güzel aşk filmlerinden biri mutlaka izleyin..

RASTGELE FiLM İZLE Kendimi Şanslı Hissediyorum

"Siteyi çok beğendim destek olmak istiyorum ama nasıl bilmiyorum" diyorsanız çok basit...

  • İzlediğiniz filmlere filmi izleyecek olanlara yardımcı olacak bir kaç cümlelik yorum yapabilir (Daha önce izlediğiniz filmlerde dahil olmak üzere)
  • Sitemizi tüm arkadaşlarınıza önerebilir
  • Çeşitli platformlarda site adresimizi paylaşabilirisiz.
  • Not: En önemlisi 1.Madde

The Notebook 720p Altyazılı izle