Film Bilgileri
Reklamı Geç 7 saniye kaldı...
Yüzüklerin Efendisi EXTENDED Serisi Yılı Imdb Puanı Site Puanı
The Hobbit
1977 6,8 5,7
The Lord of the Rings
Yüzüklerin Efendisi
1978 6,2 8,0
The Return of the King
Kralın Dönüşü
1980 5,7 7,0
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
Yüzüklerin Efendisi: Yüzük Kardeşliği
2001 8,8 9,7
The Lord of the Rings: The Two Towers
Yüzüklerin Efendisi: İki Kule
2002 8,7 9,6
The Lord of the Rings: The Return of the King
Yüzüklerin Efendisi: Kralın Dönüşü
2003 8,9 9,7
The Hobbit: An Unexpected Journey
Hobbit: Beklenmedik Yolculuk
2012 7,9 9,1
The Hobbit: The Desolation of Smaug
Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları
2013 7,8 9,3
The Hobbit: The Battle of the Five Armies
Hobbit: Beş Ordunun Savaşı
2014 7,4 8,9
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
  • Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir.
  • Henüz üye olmadıysanız buraya tıklayarak ücretsiz üye olabilir, zaten üyemizseniz buraya tıklayarak hemen giriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.

1
AYASLI

BAŞKA FİLM ÇIKIY0RAdminin Cevabı: Düzeltildi. İyi Seyirler.

1
Ziyaretçi

Hayatımda gördüğüm en leş alt yazı imla hatalarıyla dolu.

0
Ziyaretçi

film güzel ama altyazı çok kötü bunun geliştirlmesi lazım "z" harfi yerine "s"harfi ile kelimeleri uzatmak hiç ilgi çekici değil

0
Ziyaretçi

tolkien açıklama yaptı orkları türklerden esinlenmiş uruk hailerde bordo berelilermiş :Ddddddddddd

2
Kamil

Nedenini tam bilmiyorum ama üç filmlik serinin en sevdiğim filmi İki Kule'dir. Belki de içinde Rohan daha çok geçtiği içindir. Hep Rohan'ın yaşam tarzını Türklere benzetmişimdir , gerçi Tolkien Orta Dünya ırklarıyla gerçek dünya ırklarını birbiriyle kıyaslamadığını söylesede. Eomer'in Rohirrim diye seslenmesi efsane.

0
serkankoc1

baskan yüzük kardesligi ws calismiyor arada izliyorum linkleri yenilersen sevinirim iyi calısmalar saygıllar

0
Ziyaretçi

Ya ne tartışmalı ne boş insanlar toplanmış. Admine laf bulmayın adam kendisi mi yapmış ki kızıyorsunuz. Başka yerden almış. Çoğu sitede böyle yapar.

1
Ziyaretçi

Çevirisi rezalet.

1
snyncr

Neyin tartışmasını yapıyorsunuz anlamış değilim filmi sinemada amerikada izledim tüm dünyada aynı şekilde sinemada kesintili yayınlanıyor extended versiyonu sadece dvdlerde var oda parça parça, site yönetimine teşekürler birleştirip koymuşlar sağolsunlar. hem tüm dünya sinemalarında dakika sınırlaması getirildi 2000 den sonra.

0
Ziyaretçi

''Bana adını ver ki at efendisi bende sana vereyim'' En sevdiğim replik olur kendilieri.

0
LegolasGreenleaf

İkinci bölümde mükemmel serinin diğer bölümleri gibi,Mifer dibi savaşıda çok iyi. Tartışılmasız dünyanın gelmiş geçmiş en iyi serisi. Paylaşım için teşekkürler.

0
Ziyaretçi

bunca yıl sonra movshareden film izliceğim aklıma gelmezdi.

0
Ziyaretçi

hacı iyi güzelde 720p ye koyduğunu burayada koyuyon iyi güzelde bari serverları falan değiştir ok.ru zaten iğrenç yavaş vk desen mail ru desen ne bok yedikleri belli değil bari kendi serverina yükle.

0
Ziyaretçi

niye açılmıyor bu tür kült filmler ? lütfen düzeltin.

0
Ziyaretçi

Sitenin Adminleri herşey için çok teşekkürler, kolay gelsin hepinize (Siteniz çok iyi ve başarılı) :)

0
Ziyaretçi

admin bravo SANA bu serinin tüm kitaplarını okumuştum silmarillion hobbit lotr bitmemiş öyküler hurinin çocukları hepsini okudum ve fimlerini ne izledim bence çok iyi bir iş çıkarmışın bilmeden burdan admine ve filme sallayan arkadaşları umursamayın ..ben her yazın bu filmi izlerim kamp yaparım adeta hem kitapları okur hem izlerim hemde o sahneyi kitapta aynı anda okurum extendet sahneleri birleştirmek zor iştir BRAVO admin sana

1
Ziyaretçi

Allah akıl fikir versin. extended versiyonunda tvde yada normal sitelerde izlemediğin , kesilmemiş yerler vardır bunların türkçe dublajı bulunması nerdeyse imkansızdır. bide 10 üzerinden 5 veriyomuş yarısı ingilizceymiş. Dangalaklık bulaşıcı hastalığa dönüşüyor . omg

0
Ziyaretçi

OK.RU adlı playerda tam ekran yapınca sağdaki reklam kaybolmuyor. İlgilenirseniz sevinirim.Ayrıca başarılarınızın da devamını dilerim.Adminin Cevabı:chrome ve firefox ile denedim ama böyle bir şey yok bende son sürüm kullandığınızdan emin olun

0
Ziyaretçi

admin süpersiniz kalite harika

0
Ziyaretçi

film surkli basa donuyo bi izleyemedim

0
Ziyaretçi

Abi filmde sitede çok güzel ama nasıl indirebilirim bulamadım lütfen yardım...

0
Ziyaretçi

merhaba arkadaşlar extended versiyon izliyceksenin türkçe dubalaj olarak değil türkçe altyazılı güzel oluyor

0
Ziyaretçi

yav admin tr dublajlı olaydı şu keşke :(

0
Ziyaretçi

Yha bu site bir harika bayildim fiomler harikaaa

0
Ziyaretçi

ses yokk Adminin Cevabı:farklı bir taraycada deneyiniz.

0
Ziyaretçi

123

0
Ziyaretçi

arkadaşım siz salakmısnız extended de tabi bazı kısımları ingilizce olucak madem alt yazılı istemiyorsunuz gidin sizde genişletilmemiş türkçe dublajını izleyin

0
Ziyaretçi

güzel film

1
Ziyaretçi

Ülke niye gelişmiyor cevabı filmin yarısı türkçe yarısı alt yazılı diyenlerin bu ülkede bulunmasından dolayı emeğinize sağlık adminler

0
Ziyaretçi

adamsınız güzel bir arşiv

0
Ziyaretçi

webteizlenin farkı bu işte. diğer sitelerde 480p bile izleyemezken burada 720p genişletilmiş versiyonunu bulmak. teşekkürler webteizle ..

0
Ziyaretçi

Şüphesiz dünyanın en iyi serisi , en iyi filmleri....Admin,çok saol,gerçektende güzel bir site.Ancak iki parça olduğundan dolayı kasıyor.10 parçalı şeklinide yaparsanız sevinirim.Böylece kasmaz.

0
Ziyaretçi

Ya ben anlamadım bu filmler 2 parça mı ?

0
Ziyaretçi

hani elfler ölmmüyordu haldir iki darbeyle öldü

0
Ziyaretçi

admin cok tesekkur ederm ne zamandır filmin kesilmş sahnelerini arıyodum cok sagolun

0
Ziyaretçi

dünyanın en iyi sitesi

0
Ziyaretçi

10 üzerinden 5 çoğu yer alt yazılı beğenmedim

0
Ziyaretçi

şefin dehlisi değil miğfer dibi olmalı o

0
Ziyaretçi

ustad fılm on numarada ben nerden ındırıcegımı bulamadım bı yardımcı olurmusun tesekkurler sımdıden

0
Ziyaretçi

çok iyi teşekkürler

0
Ziyaretçi

Admin site zaten süper Yüzüklerin Efendisi-nide önceden izledim burdan Genişletilmiş versiyonunu TR altyazılı ama şimdi 2-ci part yok video kendisi kaldırılmış yani siz yapmadınız ama belki bir yerde vardır filan,ilgilenirseniz sevinirim şimdiden Teşekkürler :)

0
Ziyaretçi

Film için teşekkürler webteizle.org emeğinize sağlık.

0
Ziyaretçi

gercekten cok tesekkur ederim ellerinize saglık
turkiyenin kesinlikle en iyi film sitesi burası

0
Ziyaretçi

Admin bir bu filmi düzeltemedin yaa, çok istiyorum olmuyor... :(

0
Ziyaretçi

Ben googleye Yüzüklerin efendisi iki kule türkçe altyazılı yazıyorum fakat hep türkçe dublaj çıkıyor ve aradığımı bu sitede buldum adresinizi bilsem gelip ellerinizden öpeceğim !
çok sağ olun gerçekten

0
Ziyaretçi

admin filmi nasıl indiririm bi yardım cı olurmusun bu arada emeğinize sağlık site muhteşem gerçekten doğru düzgün film izleye bildiğim tek siteAdminin Cevabı: anasayfadaki duyuru kısmında mevcut

0
Ziyaretçi

Nasil indirebilirim cunku boyle dolmasini beklemek cok uzun suruyor ?

0
Ziyaretçi

yanlış çevirmişsiniz bazı yerleri malesef orada miğfer tokmakel olmalıydıAdminin Cevabı: çeviriyi biz yapmıyoruz

0
Ziyaretçi

Valaha bu siteyi 2-3 yıldır kullaniyorum arayıpta bulamadıgım hiçbisey yok sayılır.d
Bide beyblade 3.sezon olsa süper olcak.ddd

0
Ziyaretçi

süper süper süper

0
Ziyaretçi

yahu bakıyorum kesitler halinde birkaç defa altyazı var diye admine suçlamalarda bulunuyorsunuz..hayatınız da hiç mi altyazı film izlemediniz..o kadarını da hoş görün..admin ellerine sağlık görüntü kaltesi de, film de muhteşem..

0
Ziyaretçi

yayınlanmayan yerleri eklemişsinizde neden oralar tr altyazı değil? başlarda altyazıydı ama sonra yine ing oldu

0
Ziyaretçi

admin filmler ok güzelelinize emeğinize sağlık yalnız indirme linki koyabilme imkanınız var mı ?

0
Ziyaretçi

usta bozuk link

0
Ziyaretçi

abi bu siteyi yapanlara tessekkür ediyorum artık düzgün görüntü kalitesinde indirmeden film izleyebiliyrum saolun

0
Ziyaretçi

Super site yapmıssınız nerdeyse ilk defa yuzuklerın efendisini 720p de bulabildim tüm serilerini en az 4 5 kere izlemişimdir abartısız diyorum.Hemen indiricem Idm programı ile bu kadar emek vermissiniz bari bi yorum yapmadan gitmim dedim ayrıca tüm reklamlara tıkladım ayıptır söylemesi :)İnsallah 300 spartalıda 720p vardır arıcam şimdi

0
Ziyaretçi

yav arkadaş genişletilmiş versiyon eklenen sahnelerin yarısından çoğu ingilizce ee ne anladık türkçe alt yazıdan hani eklenen sahneler türkçe alt yazılıydı filmin başında evet 1. part son sahne ve 2 partta hiç yok
Adminin Cevabı: beğenmiyorsan fazla konuşmada sen yükle izleyelim

0
Ziyaretçi

admin biliyorum çok yeni ama the hobbits ne zaman geçer elinize..

0
Ziyaretçi

Ya siz bi tanesiniz ya. Başka nerde var Yüzüklerin efendisinin türkçe dublaj boxseti. Sağolun varolun.

0
Ziyaretçi

bu filminiz daha adil kotam sıfırlandığında izlememe rağmen çok ağır yükleniyor bi çözüm bulun izlemek işkence gibi önceden dolmasını beklemek gerekiyo

0
Ziyaretçi

BU 480P 720 P NE İŞE YARIYO ACABA ADMİN CEVAP VERİRSEN SEVİNİRİMAdminin Cevabı: videonun çözünürlüğü 864x480 diğeride 1280x720 yani büyüdükçe kalite artıyor

0
Ziyaretçi

film için teşekkürler kesintisiz degil mi kesintili çok kısa 4 saat lık tır inş. .. ellerine saglık....

0
Ziyaretçi

şüphesizdir ki dünyanın en iyi filmi

0
Ziyaretçi

Buradan download yapabilir miyiz acaba

0
Ziyaretçi

Buradan download yapabilir miyiz acaba

0
Ziyaretçi

Bunun yarisi yok! Yani 3 parca olmaliydi..Adminin Cevabı: Firefox ile izlemeyi deneyiniz. büyük ihtimal eksik yüklenmiş sizde film.

0
Ziyaretçi

film sürekli kasıyor admin kardeş ya .
bi türlü çözüm bulamadım izleyemiyorum !Adminin Cevabı: indirip izleyiniz. yada kaliteyi azaltınız

0
Ziyaretçi

Site harika flimleri birden fazla parta bölerek kaliteli görüntü sağlarsak takılmadan izleriz onun haricinde bi sorun yok.

0
Ziyaretçi

Admin sanırım video silinmişAdminin Cevabı: Dns ayarınız varmı sorun yok gibi

0
Ziyaretçi

Ben yüzüklerin efendisi hayranıyım sizide çok seviyorum :).The hobbit çıktığında ilk bu sitede görmek isterim..

0
Ziyaretçi

genişletilmişle normalin farkı ne ?Adminin Cevabı: sinemada yayınlanan filmden kesilen kısımlarda dahil. googleda aratırsanız daha geniş bilgiye ulaşabilirsiniz.

0
Ziyaretçi

Genişletilmiş versiyonu süpermiş ya tüm site yöneticilerine teşekkürler

0
Ziyaretçi

teşekkürler çok güzel bi çalışma olmuş

0
Ziyaretçi

yaaa bu site harikkaaa...yüzüklerin efendisi hastasıyım ve kesintisiz izleyeceğim tek yer burası...çok memnunum iyiki varsınızz..

0
Ziyaretçi

film çok güzel ama nai part2 premium istiyo izliyemedimAdminin Cevabı: Alternatifler isteyebilir. Modemi resleyin deneyin

0
Ziyaretçi

Her siteye yorum yazmam gereksiz geliyo ama bu site süper hakketten çok sevdim :D

0
Ziyaretçi

ok Teşekkürler.

0
Ziyaretçi

panpa şunu 11-12 parçaya bölsenizde bizde kasmadan izlesek

Editörün Cevabı: önde indiirp sonra izlemeyi denerseniz sorun cozulur zannediyorum. syg

0
Ziyaretçi

Neden bu kadar geç doluyor?Adminin Cevabı: alternatifleri deneyiniz veya sağ köşeden kaliteyi düsürmeyi deneyiniz.

0
Ziyaretçi

türkçe dublajlarda hd olarak yüklenecek deil mi admin :)
Adminin Cevabı: Evet zaten yüklendi sitede mevcut

0
Ziyaretçi

3. film ne zaman gelecek ? Kralın Dönüşü ?Adminin Cevabı: Yarına Sabaha ancak hazır olur. Uzun ve HD olduğu için biraz zaman alıyor.Ayrıca TR Dublaj olarak sitemizdeki mevcut filmde yenilenecek aynı anda.

0
Ziyaretçi

ya sayın editör türkçe dublaj diyorsunuz altyazi çıkıyor tr dublaj değilse bari kandırmayın insanları :SAdminin Cevabı: zaten dublaj title dada yazdıgı üzere (Extended Versiyon) yani genişletilmiş normalde yayınlanmayan kısımları ile dublaj olan yerler sadece normal versiyondaki yerler uzatılmış yerin dublajı yok. o yüzden altyazı

0
Ziyaretçi

admin çok teşekkürler şimdiye kadar dordugum en duzel site eline saglık

0
Ziyaretçi

Serinin bu filminin türkçe dublajlısı varmı?Sadece Türkiyede yayınlanmayan kısımların alt yazılı olanı varmı?İlgilendiğiniz için şimdiden teşşekkür ederim.

Editörün Cevabı: tabikide var .film aradan aratma yaparak istediginiz filmi bulabilirsiniz.

0
Ziyaretçi

hmm güzel görüntü ama türkçe dublaj olsaydı daha iyiydi :(

0
Ziyaretçi

çok teşekkürler istediim filmi yüklediiniz için bu site dünyanın 1 numarası...

0
Ziyaretçi

çok teşekkürler istediim filmi yüklediiniz için bu site dünyanın 1 numarası...

Editörün Cevabı: tesekkur ederiz..yalniz tek part olarak yuklendigi icin filmlerin ara bellege alinmasi biraz zaman alacaktir..ilk playerin daha hizli oldugunu belirtmek isterim.iyi seyirler

RASTGELE FiLM İZLE

"Siteyi çok beğendim destek olmak istiyorum ama nasıl bilmiyorum" diyorsanız çok basit...

  • İzlediğiniz filmlere filmi izleyecek olanlara yardımcı olacak bir kaç cümlelik yorum yapabilir (Daha önce izlediğiniz filmlerde dahil olmak üzere)
  • Sitemizi tüm arkadaşlarınıza önerebilir
  • Çeşitli platformlarda site adresimizi paylaşabilirisiz.
  • Not: En önemlisi 1.Madde

The Lord of the Rings: The Two Towers 1080p Altyazılı izle

Yüzüklerin Efendisi EXTENDED 5 izle