Film Bilgileri
Reklamı Geç 7 saniye kaldı...
Rocky Yılı Imdb Puanı Site Puanı
Rocky
1976 8,1 8,6
Rocky II
Rocky 2
1979 7,2 7,5
Rocky III
Rocky 3
1982 6,8 7,0
Rocky IV
Rocky 4
1985 6,8 7,8
Rocky V
Rocky 5
1990 5,3 6,5
Rocky Balboa
Rocky 6
2006 7,2 7,0
Creed
Creed: Efsanenin Doğuşu
2015 7,6 7,0
Creed II
2018 7,2 8,5
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
  • Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir.
  • Henüz üye olmadıysanız buraya tıklayarak ücretsiz üye olabilir, zaten üyemizseniz buraya tıklayarak hemen giriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.

0
mahsum karaaslan

ne seriydi be.bu seri 100 yıl sonra bile izlenir büyük bi zevkle.

0
gameover

süper bir seri.Gerçekten muhteşem

0
Ziyaretçi

Tüm serisini sıkılmadan hayranla izlediğim tek film diyebilirim harikaydı ancak diğer serilerinin çıkması biraz zor.

0
Ziyaretçi

konu kısmına cevap olarak: aslında rocky.nin bu maça neden çıktığı bellidir

rocky gücü ve yüreğinin kaybettiği eşi adriandan geldiğini biliyordu.tekrar ringlere çıkarak ölse dahi adrian.ın hala kendisinin yanında olup olmadığını öğrenmek istiyordu.maçın sonunda da bu sorunun cevabını almıştır. .

0
Ziyaretçi

kardeşim tam aslanın kükrediği sahneden başlıyor yarısına kadar ilerleterek baktım oralardada var en son dk kadar kayma var.

0
Ziyaretçi

admin sanana sesleniyorum şu filmlere lütfen gözat özellikle son filme (rocky Balboa) izlemek istiyorum çok seviyorum ayrıca izleyemeyen birçok insan var ses kaymasını düzeltmeye çalışırsan çok iyi olur her filmi burdan seyretmeye çalışıyorum lütfen beni bilgilendir.
Adminin Cevabı: bir bilsen kardeşim kaç kere göz attığımı ama bende ses nedense iyi kayma filan yok tam oalrak nerede sizde kaçınca dk.

0
Ziyaretçi

slm hocam 1235 sorun yok ama arkadaşlarında belırttıgı uzere 4 ve 6 ses kayma sorunu var ılgılenırsenız sevınırım kolay gelsın ...

0
Ziyaretçi

ilk 3 saniye içinde filmde donma gerçekleşiyor ve ses önde kalıyor admin arkadaşlar filmi tekrar upded atmeniz bence sorunu çözebilir saygılar...

0
Ziyaretçi

Bu Adamı Seviyorum İşallah 7 çıkar Teşekkürler.

0
Ziyaretçi

Bu Adamı Seviyorum İşallah 7 çıkar Teşekkürler.

0
Ziyaretçi

Ses kayması var filmde yaklaşık 1 sn falan
düzeltseniz çok iyi olucak :) şimdiden teşekkürler.

0
Ziyaretçi

admin filmler hala öyle yaa ses kayması var ne zaman bakabilirsin acaba :(

0
Ziyaretçi

usta, senden ricam rocky serisini de bi elden geçirsen,daha önde de rica etmiştim ama, seste kayma sorunu var... teşekkürlerAdminin Cevabı: bayram tatilince inşallah bakacam hepsine

0
Ziyaretçi

filmin tamamında desem yalan olmaz,yeniliyebilir misin

0
Ziyaretçi

usta, seste kayma var,yeniliyebilirmisinAdminin Cevabı: tam olarak kacıncı dk da

0
Ziyaretçi

ilk saniyelerde aslan kükreyişinde ses kayması var tüm sahnelerde ses kayması var

0
Ziyaretçi

seste problem var ses önce geliyor :SAdminin Cevabı: tekrar kontrol ettim fakat sorun yok gibi sizde kaçıncı dk da sesde kayma var onu yazarsanız daha iyi sonuç alabilir.z

RASTGELE FiLM İZLE

"Siteyi çok beğendim destek olmak istiyorum ama nasıl bilmiyorum" diyorsanız çok basit...

  • İzlediğiniz filmlere filmi izleyecek olanlara yardımcı olacak bir kaç cümlelik yorum yapabilir (Daha önce izlediğiniz filmlerde dahil olmak üzere)
  • Sitemizi tüm arkadaşlarınıza önerebilir
  • Çeşitli platformlarda site adresimizi paylaşabilirisiz.
  • Not: En önemlisi 1.Madde

Rocky Balboa 1080p Altyazılı izle

Rocky 6 izle